ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
ستاد دكتر قاليباف در استان البرز
{ جهادگران حماسه و ايثارگران }

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: تورم 150 درصد در گروه کالایی اساسی مردم غیر‌قابل قبول است و آنها به خوبی این تورم را احساس می‌کنند.

به گزارش فارس، محمد‌باقر قالیباف عصر امروز در مسجد قدس اردبیل در جمع اهالی این شهر اظهار داشت:‌ بنده ظرف دو سال بسیاری از نابسامانی‌های اقتصادی را به سامان می‌رسانم که البته این دو سال فرصت زمانی حداکثری است ولی حداقل در شش ماه دوم امسال مردم تثبیت قیمت‌ها و کنترل گرانی‌ها را به همراه تثبیت نرخ ارز و کاهش قیمت اقلام اساسی حس خواهند کرد.

وی تورم 30 درصدی در کشور را شکننده و غیر‌قابل قبول توصیف کرد و یادآور شد: این تورم در گروه مواد غذایی 47 درصد و در هفت تا هشت قلم کالایی اساسی بیش از 150 درصد است که عموم مردم در این زمینه در مضیقه و نگرانی هستند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: با تثبیت قیمت ارز قطعاً رونق به تولید و چرخه اقتصادی برمی‌گردد و کشور با شتاب بهتر کار را به پیش خواهد برد.

مانند روسای دولت سابق نخواهم بود که ناکارآمدی‌ام را به گردن قانون اساسی بیندازم

قالیباف قانون اساسی را میثاق عظیم و عزت‌آفرین ملت ایران توصیف کرد و گفت: مانند برخی روسای دولت‌ها نیستم که در دو سال آخر دولت‌شان ناکار‌آمدی‌شان را به گردن بندهایی از قانون اساسی بیندازم.

وی عنوان کرد: بنده بندهای 15 و 19 قانون اساسی را که احیا‌کننده حقوق ملت است اجرایی و عملیاتی می‌کنم و سعی خواهم کرد حق ملت به شایستگی ادا شود.

روحیه مجاهدت برجستگی غیرتمندان اردبیلی است

کاندیدای ائتلاف و پیشرفت با تکریم و تعزیم خانواده‌های شهدا، بزرگان و مفاخر اردبیل و پاسداشت علمای ارزشمند همچون آیت‌الله محقق اردبیلی، آیت‌الله مشگینی و آیت‌الله مروج بیان داشت: اردبیل را با روحیه مجاهدت، مبارزه با پلیدی‌ها و شیاطین و داشتن روحیه انصاف و عدالت می‌شناسند.

قالیباف افزود: محب اهل بیت بودن از برجستگی‌های اردبیلی‌هاست به طوری که همه ما از عزاداری ماه محرم و صفر این دیار لذت می‌بریم و تحت تاثیر آن به عزاداری و تعزیم شعایر می‌پردازیم.

روحیه ضد استبدادی ملت ایران ساری و جاری است

وی با اشاره به رویدادهای خرداد ماه به ویژه 15 خرداد سالروز آغاز نهضت بزرگ انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما 14 خرداد را در پیش داریم که مردم ما امام و پیشوای خود را که مجاهدانه در صحنه‌ها حاضر بود از دست داد اما خدا را شاکر هستیم که نعمت بزرگ ولایت به دست با کفایت مقام معظم رهبری حفظ و صیانت شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اهداف بزرگ ملت ایران را مبارزه با دشمنان خارجی، استبداد داخلی و همچنین تداوم و در صحنه بودن انقلاب با روحیه ارزشی توصیف کرد و ادامه داد: ملت ما سوم خردادی را خلق کرد که نقطه عطف تاریخ عزتمندی این ملت است.

قالیباف تداوم انقلاب را در گرو مردان سلحشور و ایثارگر توصیف کرد و گفت: مردم ما با معنویت حیات مادی خود را نیز زینتی ارزشی بخشیده‌اند.

وی تاکید کرد: ما تنها برای زندگی مادی و زود‌گذر دنیا خلق نشده‌ایم بلکه حفظ عزت و شرافت ما بالاتر از کسب ثروت صرف مادی است.

کاندیدای ائتلاف و پیشرفت با یادآوری اینکه مهمترین هدف انقلاب اسلامی ترویج زندگی رحمانی و زیست شرافتمندانه است، ابراز داشت: این نهایت بی‌انصافی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را بزرگ نشماریم چرا که این دستاوردها در سایه پشتیبانی ملت و دفع توطئه‌های بی‌شمار به دست آمده است.

شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور زیبنده ملت ما نیست

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور ما به هیچ‌وجه زیبنده ملت ما نیست و باید از این ظرفیت بی‌منتهی استفاده کنیم تا سایه شوم گرانی و بیکاری از کشور برچیده شود.

وی خاطرنشان کرد: گرانی و بیکاری کانون گرم خانواده‌ها را نیز دچار چالش جدی کرده به طوری که پدر از فرزندان و فرزندان از پدرانشان شرمنده هستند.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: این وضعیت نهایت سرشکستگی برای جوانانمان را به وجود آورده و سرمایه‌های اجتماعی‌مان را دچار آسیب و چالش کرده است.

 قالیباف اظهار داشت: استان اردبیل با داشتن طبیعت، شرایط آب و هوایی و اقلیم مناسب جزو استان‌های با ظرفیت است که برای این ملت جفای بزرگی است که با این ظرفیت عظیم مردمان این دیار دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.